משלוח חינם מעל 299 ₪ | מתנה בכל קניה | בקניה מעל 399 ₪ אמפולה Byou מתנה

מוצרי שיער מקצועיים

מהם מוצרי שיער מקצועיים? היכן ניתן לרכוש אותם ומדוע? ומה ההבדל ביניהם לבין מוצרי שיער “רגילים”?

בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחותו של תחום הטיפוח השיער. אם בעבר, טיפוח נחשב לסירוק השיער מאה פעמים רצוף, כיום קיימים מגוון תכשירים ייעודיים אשר מבוססים על ידע מעמיק, טכנולוגיה מתקדמת וגם על הצרכים של הלקוחות. בחנות כמו שלי, ניתן למצוא מוצרי שיער מקצועיים ברמה גבוהה, אשר מספקים את המענה המושלם לכל סוג שיער. יחד עם זאת על מנת לנצל את היתרונות של כל מוצר ולהתאים אותו לסוג השיער שלך, עליך לבצע בחירה מושכלת. בחירה זו אינה מתאפשרת, ללא ייעוץ מקצועי מתאים.

ההבדל הראשון – שילוב של טכנולוגיה מתקדמת וריכוז גבוה יותר של חומרים פעילים

בניגוד לסופר פארם ולחנויות הפרטיות המשווקות מוצרי שיער, אני משווק מוצרי טיפוח של החברות המובילות בשוק, ביניהן – פול מיטשל , שוורצקופ, לוראל, קרסטס, ביו טופ, שמן מרוקאי ועוד. חברות אלו מפתחות מוצרי שיער מקצועיים המבוססים על ידע מקצועי רחב, מחקר של קהל היעד ושילוב נוסחאות מתקדמות לטיפוח האולטימטיבי. הבדל נוסף בין מוצרי טיפוח אותם ניתן למצוא על המדף לבין תכשירי טיפוח מקצועיים טמון במינון החומרים. במוצרי שיער אותם ניתן למצוא בפארמים השונים יש ריכוז חומרים פעילים נמוך יותר ביחס למוצרים מקצועיים וזאת על מנת להתאים את המוצרים לקשת רחבה של לקוחות.

היות ומוצרי שיער מקצועיים מכילים ריכוז גבוה יותר של חומרים פעילים יש לפנות לייעוץ מקצועי טרם קנייתם. הידע המקצועי שלי בתחום עיצוב השיער, מאפשר לי לספק לך את הפתרון האיכותי ביותר בהתאמה אישית לצרכים שלך. כל קניית תכשיר תתחיל בקבלת ייעוץ מקצועי ואבחון מעמיק של סוג השיער על מנת לבחור עבורך את הטיפול המתאים. בדרך זו אני יכול להבטיח כי המוצר הנבחר ישיג עבורך את התוצאה הרצויה והיא – מראה שיער מושלם.

החסרונות של שימוש בתכשירים לא מקצועיים – היעדר התאמה אישית

הסיפור הבא מוכר לנשים רבות – פנית לחנות הפארם כדי לקנות צבע לשיער, בחרת את הצבע הנחשק אך בפועל, לאחר הצביעה הביתית, נוכחת לגלות כי לא זכית לגוון הצבע שרצית או לחלופין לכיסוי מושלם של שיער לבן. הסיבה לכך שתכשירי צבע הנמכרים בחנויות השונות, אינם דורשים עבודה מקצועית וידע מעמיק וזאת על מנת שניתן יהיה לעשות בהם שימוש עצמי. לכן, ברוב המקרים גם התוצאה תהיה פחות איכותית. לעומת זאת, תכשירי צבע מקצועיים שונים בתכלית השינוי מאותם התכשירים הנמכרים ברשתות השונות. הם מכילים ריכוז חומרים גבוה יותר ומותאמים באופן אישי לכל לקוחה. בנוסף, העבודה איתם דורשת יותר ידע ומיומנות ומכאן שגם התוצאה תראה יותר מקצועית.

מוצרי שיער מקצועיים מאופיינים בטכנולוגיה מתקדמת אשר ייעודה – להעניק טיפול משלים לטיפול אותו עוברת הלקוחה במספרה. מלבד החומרים הפעילים, ישנו גם היבט ההתאמה האישית של איש מקצוע. רק ספר ולו ידע מקצועי והיכרות עם סוגי השיער השונים, ימצא את הפתרון המותאם ביותר לצרכים של הלקוחה. הדבר נכון לא רק לגבי צביעת השיער, אלא גם לגבי שימוש במוצרים הנכונים לטיפוח השיער. בעזרת ההתאמה הנכונה, הייעוץ, אבחון סוג השיער וההדרכה לשימוש נכון בתכשיר, ניתן לקבל את התוצאה המקצועית שמחפשים.

אז מדוע יש ביקוש למוצרי שיער מקצועיים פחות?

לא פעם התשובה לשאלה זו טמונה בסוגיית המחיר. תכשירי טיפוח מקצועיים יעלו יותר ולהיפך – הזולים לא יהיו כה איכותיים ומקצועיים. כלומר כדאי לקחת בחשבון כי חיסכון מסוג זה עלול לעלות בעוגמת נפש.

אני מעמיד לרשותך מוצרי שיער מקצועיים בלבד, וכן יעוץ מטעם מומחה בתחום, כדי ליצור עבורך את ההתאמה המושלמת והכל במחירים שווים לכל כיס – כך שתוכלי ליהנות ממוצרי שיער מקצועיים של המותגים המובילים, ביניהם

 

 

זכרי, לשיער ישנה השפעה ניכרת על המראה הכללי ולכן מומלץ להשקיע בו ולקנות מוצרי שיער מקצועיים וכך לזכות למראה מטופח ולשיער בריא וחיוני.

על מנת לבחור עבור השיער שלך את המוצר המושלם, כל שעליך לעשות הוא ליצור עמי קשר כעת ואשמח להעניק לך ייעוץ מקצועי!

מתלבטת? רוצה להתייעץ ולבחור את המוצרים הכי טובים בשבילך? לשם כך אנחנו פה.

מוצרי שיער מקצועיים