משלוח חינם מעל 299 ₪ | מתנה בכל קניה | בקניה מעל 399 ₪ אמפולה Byou מתנה

חד וחלק: כך תעשי לך פן מושלם

לקבוע תור למספרה, ללכת עד לשם, להמתין כי יש עיכוב “קל” ובסוף לשלם סכום מכובד של כסף – וכל זה בשביל פן. האמנם? אנחנו פה כדי ללמד אותך לעשות פן מושלם לעצמך בבית, בכל זמן שנוח לך. אז בואי נבין איך תעשי לעצמך פן שיגרוף הרבה מחמאות.
הסוד של פן מקצועי טמון במייבש שיער מעולה ובהזנת שיער לפני ואחרי העיצוב.

פן מקצועי ואיכותי הוא סוד הקסם

בעבר פֵנים מקצועיים באמת היו משווקים למספרות בלבד, והיה קשה להשיג אותם באופן פרטי. מי שרכש פן כזה, בדרך כלל שילם עליו די הרבה כסף. כיום השוק מציע לכולם שפע של דגמים במגוון מחירים. קבלי את המומלצים שבינהם:

Corioliss ARC 2400 ואט בצבע שאת בוחרת

פן טורבו של חברת קוריוליס כובש את השוק ובגדול. הוא פופולרי מאוד גם בבתים וגם במספרות, וזאת בזכות עוצמתו הגבוהה, חומרים איכותיים, וגם כבל ארוך במיוחד – 2.8 מטר. עוד פרט שהחברה הגדילה ראש לגביו זה הטעם האישי של כל אחת, ולכן בנוסף לפן שחור סטנדרטי תוכלי לרכוש אותו גם באפור או בוורוד.
מייבש שיער של קוריוליס כבר נמצא אצל כל מי שיודעת מה היא רוצה – פן חלק ומושלם במינימום זמן ומאמץ. רוצה גם? היכנסי לכאן ותתחדשי במייבש שיער מקצועי של קוריוליס בצבע שאת אוהבת ובמחיר שלא תרצי לפספס.

פן עוצמתי מאוד – 2200 ואט, כאשר היתרון הבולט שלו הוא גודלו הקטן ומשקל של 400 גרם בלבד. חברת בייביליס נמנית בין מותגי העל בתחום המכשירים לעיצוב שיער, הוציאה סדרה זו מתוך התחשבות בחובבות נופש שבינינו. אם את אוהבת לטוס – זה המייבש שיער שלך. נותן עבודה מעולה ותוצאות מרשימות, ויחד עם זאת קטן וקל מאוד, כך שאת יכולה לשים אותו במזוודה ולא לחשוש מחריגת משקל.

פן ברמה של מספרה – בכמה פעולות פשוטות בבית

כשיש לך מייבש שיער איכותי אין דבר קל יותר מלעשות פן בצורה מושלמת. בואי נבין איך תעשי את זה נכון:

  1. השתמשי במסיכת הזנה טובה לאחר החפיפה. חשוב שלא תדלגי על שלב זה. הסיבה היא שמסיכה מזינה את שיערך בויטמינים ומינרלים, ושומרת על סיב השערה במהלך עיצוב בחום.
  2. סרקי את השיער בעודו רטוב, כדי למנוע היווצרות קשרים. טיפ זה רלוונטי במיוחד לבעלות שיער מקורזל.
  3. מומלץ לעצב את השיער כאשר הוא כמעט יבש. אם אין לך זמן לחכות – תתחילי לייבש מהקרקפת, כאשר הפן נמצא במרחק מראשך..
  4. חשוב שתשתמשי במברשת מיוחדת לפן ולא במסרק רגיל. סיבי מסרק ומברשת פשוטים עשויים בדרך כלל מפלסטיק, ועלולים להינמס כתוצאה מחום. לעומת זאת מברשת לפן עמידה למגע עם חום, ותאכלס, ייצא לך פן חלק ויפה יותר.
  5. בתום הייבוש, חשוב מאוד להזין את השיער בסרום מיוחד לשמירה על ברק ורכות השיער. זכרי, חום איננו בריא לשיער. תפקידו של סרום הוא להזין את שיערך בלחות ולמזער נזקים של עיצוב בחום. חשוב מאוד שתשימי את הסרום אחרי שאת עושה פן ולא לפני, אחרת תצרי אפקט “טיגון” של השיער.
כתבה מבית עדי אשכנזי פן מקצועי

הימנעי מטעויות של טירוניות

  1. בזמן הייבוש אל תכווני את החום ישירות על השיער, אלא הקפידי לכוון את הפייה של הפן הצידה, כמעט במקביל למסרק. זאת כדי להימנע מלשרוף את השיער.
  2. עצבי את השיער כאשר הפן על עוצמה בינונית ולא על הגבוהה ביותר. זה ייקח טיפה יותר זמן, אך השיער יהיה חלק ורך יותר, ולא תשרפי אותו.

באפשרותך לרכוש את אחת הערכות באתר, המושלמות לאחר החלקות שיער כבר עכשיו, או ליצור עמי קשר לקבל ייעוץ והכוונה מקצועית במספר 09-7651665 ואשמח לעמוד לשירותך!

מתלבטת? רוצה להתייעץ ולבחור את המוצרים הכי טובים בשבילך? לשם כך אנחנו פה.

חד וחלק: כך תעשי לך פן מושלם