משלוח חינם מעל 299 ₪ | מתנה בכל קניה | בקניה מעל 399 ₪ אמפולה Byou מתנה

החלקות שיער, טיפול בשיער לאחר החלקה, החלקה יפנית והחלקת קראטין

החלקת שיער יפנית עדי אשכנזח מוצרי שיער

מהי החלקה יפנית? מהי החלקת קראטין ומה ההבדלים ביניהן? איזה טיפול מומלץ לשיער שעבר החלקה מכל סוג?

החלקה לשיער זהו הפתרון המושלם עבור כל אחת אשר אינה שבעת רצון במיוחד ממראה השיער הטבעי שלה. המזל שכיום ניתן לבצע שינוי בעזרת החלקות שיער מקצועיות ביותר אשר מציעות פתרונות לטווח הארוך. כיום ישנם שני סוגים שונים של החלקות שיער אשר כבשו את השוק והם החלקה יפנית והחלקת קראטין.

מהי החלקה יפנית?

מבין כל סוגי החלקות שיער שקיימים, החלקה יפנית היא הפופולרית ביותר. מקורה של החלקה זו ביפן ומכאן גם שמה. מומחים לטיפוח השיער ביפן, מצאו חומר המצליח לחדור לסיב השערה, מפרק אותה ומקבע אותה מחדש, לאחר יישורה על ידי מגהץ קרמי מיוחד. בעזרת החלקה יפנית ניתן לשנות את מבנה השערה, להפוך שיער מתולתל או גלי לחלק, לחזק את השיער ואף להעניק לו ברק, היות והחלקה זו מועשרת במינרלים וויטמינים חיוניים לשיער.

ישנם הבדלים בין החלקה כימית רגילה לבין החלקה יפנית אשר כולם כאחד נמדדים בתוצאה הסופית – החלקה יפנית ניתן לבצע במהירות גדולה יותר, מה גם שהחומר משקם את השיער ולא פוגם בו, בניגוד לסוגים אחרים. החלקה זו מתאימה לכל סוגי השיער הטבעיים וכן גם לשיער שעבר צבע. יחד עם זאת, אינה מומלצת עבור שיער קצר, שיער פגום, שיער שעבר הבהרה ואף עבור שיער שעבר החלקה מסוגים אחרים.

החלקת שיער קראטין עדי אשכנזח מוצרי שיער

החלקת קראטין – החלקה משקמת עם ריח נעים

בניגוד להחלקה יפנית, החלקת קראטין זוהי החלקה אשר מיועדת לכל אותן נשים אשר השיער שלהן עבר הבהרה, פסים, צבע, החלקות שיער שלא צלחו וכדומה. החלקה זו היא הפתרון המושלם גם עבור נשים ולהן שיער פגום ויבש ביותר. יחד עם זאת, החלקת קראטין פחות קבועה ביחס להחלקה יפנית ותחזיק מעמד למשך זמן קצר יותר.

מקור שמה של החלקה זו הוא בחומר עליו היא מבוססת – הקראטין. הקראטין מצוי באופן טבעי בשיער והוא אחראי לשמירה על בריאותו והברק הטבעי שלו. אי לכך, החלקת קראטין היא החלקה משקמת שלאחריה השיער יהיה בריא יותר ומלא בחיוניות. כמדי שנה ושנה ישנן החלקות שיער חדשות יותר ומפותחות יותר אשר מיועדות כדי לספק ללקוחות מענה איכותי. אחת ההחלקות שהפכה לפופולרית ביותר החלקת קראטין מסוג אינוורטו. אינוורטו זו ההחלקה היחידה המאושרת על ידי משרד הבריאות כיום והיא מציעה טיפול קראטין משקם לשיער, מלבד הפיכתו לחלק, רך ונעים.

למה חשוב להשתמש במוצרים מתאימים וטובים לאחר החלקה?

למרות שכיום ישנם פתרונות מתקדמים להחלקות שיער עדיין, לאחר החלקה מומלץ לטפח את השיער בעזרת חומרים משקמים וייעודיים. שיער שעבר החלקה, חייב להימנע ממוצרי שיער המכילים מלח סודיום כלוריד, מרכיב אשר למעשה נמצא כמעט בכל סוגי התכשירים. בנוסף, טיפול בשיער לאחר החלקה ניתן לעשות על ידי מוצרים שעשירים בקראטין, כדי להחזיר לו את הברק והמראה הטבעי.

חלקת שיער עדי אשכנזח מוצרי שיער

אני מציע לך שתי ערכות ועוד מספר מוצרים לטיפול בשיער לאחר החלקה ברמה הגבוהה ביותר.

שמפו ללא מלחים מסכה וולנס
  • ערכת WELLNESS הכוללת שמפו טיפולי ללא מלחים ומסכת קנאביס –שמותאמת במיוחד לשיער שלאחר טיפולים רבים.הקפסולות הזעירות אשר בתוך המסכה מסייעות לטיפול מסיבי וקבלת תוצאות של חיזוק סיב השערה.
מארז מבית אולפלקס לשיער
911 מסכה
  • מוצרים של חברת OLAPLEX – סדרה עם נוסחה מתקדמת לטיפול , תיקון ושיקום אינטסיב ישל השיער לעומקו.  אולפלקס הינה סדרה טיפולית ללא סיליקון, סולפטים, פתאלטים, DEA ואלדהידים. OLAPLEX מחבר מחדש את השיער שנשבר עקב טיפולים כימיים כמו החלקה צביעת השיער וכן טיפולים שכרוכים בחום. OLAPLEX מונע שבירת שיער, משקם שיער ומחזק שיער, משפר את עמידות הצבע בשיער, מומלץ לשימוש בבית בין הביקורים במספרה בין אם לפני או אחרי טיפולים כימיים בשיער.
  • ערכת 911 של ביו טופ פסטל הכוללת שמפו ומסכה ללא מלחים – הפתרון המושלם לאחר החלקות שיער מכל סוג.
ערכת קרטין לה בוטה כולל תיק אופנתי
B You 1
  • B you professional מוצרים טיפוליים לשיער שעבר החלקה או צבע. סדרה נטולת מלחים מעושרת בקרטין טהור, לחיזוק ושיקום השיער בכל חפיפה.שימוש בשמפו ומסיכה מסדרת B you מעניק לשיער ברק, רכות וגמישות.
Paul Mitchell Awapuhi Wild Ginger Repair Keratin Intensive Treatment.28c379ae
  • AWAPUHI מסכת קראטין לטיפול עמוק מבית PAUL MITCHELL. המסכה מסדרת אוופוי ג`ינג`ר בר מהוואי מכילה תרכובת ייחודיות של צמח האוופוי, שלושה סוגי קראטין לטיפול ושיקום של סיב השיערה. מתאימה באופן אידיאלי לשיער שעבר החלקה, מומלצת לשימוש בליווי מוצרים נוספים מהסדרה שמפו ומרכך ללא מלחים.

הטיפוח המושלם לשיער מתחיל במוצרי שיער מקצועיים ואיכותיים. אני שואף לספק לך חוויה של איכות ועיצוב שלא הכרת כמותה קודם, והכל בהתאמה אישית ובמחירים הכי משתלמים שקיימים.

באפשרותך לרכוש את אחת הערכות באתר, המושלמות לאחר החלקות שיער כבר עכשיו, או ליצור עמי קשר לקבל ייעוץ והכוונה מקצועית במספר 09-7651665 ואשמח לעמוד לשירותך!

מתלבטת? רוצה להתייעץ ולבחור את המוצרים הכי טובים בשבילך? לשם כך אנחנו פה.

החלקות שיער, טיפול בשיער לאחר החלקה, החלקה יפנית והחלקת קראטין