משלוח חינם מעל 299 ₪ | מתנה בכל קניה | בקניה מעל 399 ₪ אמפולה Byou מתנה

בדרך לתלתלים מושלמים: סודות הטיפוח

תלתלים זה יפה, תלתלים זה שובב ובשנתיים האחרונות אנחנו רואים מגמת חזרה של התלתלים לעולם אופנה. דוגמא מעולה לכך הן דוגמניות כחול לבן שלנו, למשל עדן פינס או ארבל קינן. ברור כי השיער שלהן הוא תוצאה של עבודה והן לא קמות ככה בבוקר, אך בעזרת טיפוח נכון גם את תגיעי תלתלים מושלמים, בדיוק כמו שלהן.
תלתלים IN, החלקה OUT

מעבר ליופי והייחודיות במראה המתולתל וה”אפרו”, מדובר בטרנד שחוזר ובגדול. אמנם לשיער מתולתל רצונות משלו שלא תמיד חופפים לשלנו, אך מצד שני לא סתם אומרים שתלתלים זה אופי. אז בואי נבין למה לא כדאי לך לחשוב על החלקה אפילו כאופציה, אלא ללמוד לאהוב את התלתלים שלך ולטפח אותם.

מתולתלות נהנות יותר

מתולתלת? יש לך כמה נקודות זכות על פני חברותייך החלקות:

  • רושם ראשוני לוקח סך הכל 3 שניות, ואם התברכת ברעמת תלתלים אז זכית ובענק – הסיכוי שיאהבו אותך גבוה יותר.  נערכו מחקרים שמטרתם הייתה לבדוק כיצד אנשים תופסים אחרים על סמך מאפיינים חיצוניים בלבד, בלי שום היכרות מוקדמת. נמצא כי אנשים בעלי ראש מתולתל או מקורזל נתפסו חברותיים, אנרגטיים, אמפטיים, אדיבים ויצירתיים יותר מאלה בעלי שיער חלק.
  • נשים מתולתלות מושכות יותר עבור גברים, וזאת בזכות מראה קליל ושובב ששיערן מעניק להן.
  • מלח ים גורם לתלתלים להיראות פשוט מעולה! אז בזמן שחברותייך מתעסקות עם איסוף שיער ושמירה על ראשן יבש, תיכנסי למים ותהני.
  • מתולתלות בולטות! תמיד. לא משנה איפה את נמצאת, תמיד ישימו לב אלייך, בלי שתתאמצי כדי לגרום לזה לקרות.
  • תלתלים הם נושא שיחה מעולה. רעמה קופצנית וכיפית שמושכת תשומת לב – לטוב ולרע אנשים רוצים לגעת ולשאול שאלות.

סודות הטיפוח בדרך לתלתלים מושלמים

  1. תזונה

כל מה שקשור לגוף שלנו מתחיל בתזונה בריאה. על מנת לשמור על שיער רך, מבריק ובריא עלייך לאכול מזונות עשירים בחלבון, קראטין וברזל. לשם כך שלבי בתפריט היומי שלך את המזונות הבאים: ברוקולי, תרד, עלים ירוקים, גזר, קיווי, גרעיני דלעת (לא מטוגנים), עוף או דגים, ביצים קשות ותפוח ירוק.

  1. תדירות חפיפה לשיער מתולתל ומקורזל

תדירות החפיפה המומלצת למתולתלות נמוכה יותר מזאת של חברותיהן בעלות שיער חלק. מומלץ לחפוף עד פעמיים בשבוע בחודשי הקיץ ופעם בשבוע בלבד בחורף. בנוסף לכך חשוב מאוד לא להשתמש בכל תמרוק, אלא להקפיד ולהשתמש רק בשמפו ומרכך נטולי מלחים ומיועדים במיוחד לתלתלים.

  1. ניגוב וסירוק תלתלים

מגבות סטנדרטיות לא מומלצות לייבוש שיער מתולתל. זאת כיוון שהשיערות נוטות להסתבך בתוך סיבי המגבת, מה שיוצר קשרים ואפקט הפריז (חשמל סטטי בשיער). במקום זאת, תייבשי את שיערך עם חולצת טישרט או מגבת מבד מיקרופייבר.

לגבי הסירוק יש כמה דברים שאת חייבת לשים לב. ראשית, אל תשתמשי במברשת, אלא במסרק בעל שיניים רחבות. יש לסרק את השיער רק כאשר הוא רטוב, ולא להסתרק כשהשיער יבש. על מנת לשמור על תלתלים מלאי חיים ולהימנע מפריז השתמשי במרכך או מסיכה להזנת שיער קשה, סרקי את שיערך ונגבי אותו בעדינות.

  1. אספי את השיער בלילה

בשביל להימנע מקשרים רבים או ממצב בו השיער פשוט החליט שהוא לא מעוניין להסתדר בבוקר – תלכי לישון עם שיער אסוף בקוקו או צמה.

  1. השתמשי בקרם לחות לתלתלים

בבוקר, שימי על שיערך קרם לחות מסדרת BC Smooth Perfect של  Shvartzkoph, לשימרה על סיב השיערה, ברק, רכות ומראה של תלתלים מושלמים.

  1. לעצב תלתלים על עוצמת חום בינונית

שימוש בפן, מחליק, החלקת שיער או כל פרוצדורה אחרת שקשורה בשימוש בחום פוגעת בשיער ופוגמת במבנה התלתל. אם את מחליטה בכל מקרה לעשות פן, שימי על עוצמת חום בינונית. אמנם ייקח קצת יותר זמן, אבל לא תשרפי את השיער.

לסיכום, תאהבי את התלתלים שלך, וטפחי אותם. זה ה כיף, וגם בהחלט רואים תוצאות.

מתלבטת? רוצה להתייעץ ולבחור את המוצרים הכי טובים בשבילך? לשם כך אנחנו פה.

בדרך לתלתלים מושלמים: סודות הטיפוח